איך לצלוח את הדייט הראשון שלך ?

לאחרונה אני מקבלת יותר ויותר פניות מגברים ונשים כאחד שמשתפים שלא מצליחים לעבור לדייט שני כבר מס' דייטים רצופים ומבקשים את עצתי. 

הם הביעו את אכזבתם ואת העייפות מעולם הדייטים. פניותיהם הניעו אותי להכין סרטון משעשע בו הקצנו את  דברים, ובכל זאת משקפים לא מעט מההתנהגויות השכיחות.

אז מה דעתי? אתחיל מכך שבתוך הכללים, אין כללים… שמעתי כבר על לא מעט זוגות נשואים שחלק מ"הטעויות" של הדייט הראשון גם הם עשו. ובכל זאת…

 

הטיפים שלך לדייט ראשון מוצלח

שלב אחד לפני המפגש

1. שלב אחד לפני המפגש…נהלו שיחה של 10/15 דקות בטלפון וקבעו דייט – האנרגיות בעולם הוירטואלי שונות מהמציאות. הימנעו מליצור ציפיות ולפתח את הפנטזיות שעשויות להתמוסס כשתפגשו פנים אל פנים.

2. שימו את הציפיות והפנטזיות בצד – הרבה פעמים כשיוצאים לדייט באים עם צ'ק ליסט מאד מדויק של מי צריך להיות ואיך צריך להיראות בן הזוג שלי. כשמשהו חורג מהרשימה מיד עולה אכזבה  ולא באמת נותנים צ'אנס. בואו בגישה שאתם יוצאים לפגוש עוד בן-אדם. הזדמנות לצאת מהבית לחגיגה. אתם לא יודעים מהי השליחות של אותו אדם. גם אם ביניכם זה לא ילך, אולי הוא זה שיכיר לך את בן/בת הזוג שלכם.

יש לי מתאמן שיצא לדייט עם בחורה שלא הרגישה שהוא נכון לה, אך הציעה לו להכיר את החברה שלה שלדעתה יכלו להתאים ואכן, בינגו!!!

שימרו על השמחה, הכבוד  והנוכחות גם אם הוא לא מוצא חן בעיניכם. החליטו להחליט בסוף הדייט!!!

3. קיבעו מראש דייט של שעה – למה? ומה אם כן מוצאים חן? התת מודע שלנו עובד באופן בו הוא מעבד נתונים לאחר מפגש. האם קרא לכם או ששמעתם על זוג שנפגשו לדייט והיתה התלהבות ובכל זאת אחד הצדדים הצטנן ובחר שלא להמשיך לדייט שני? אני מכירה מספיק מקרים. כדי לשמור את הדלק לדייט האחד והנכון ושהסוס לא יגמור את כוחותיו ויעצר, הקדישו מבחינת משאבים את המינימום בדייט הראשון.

4. היפגשו במקום ציבורי – בטח ובטח כשמדובר בדייט עם מישהו שאינכם מכירים כלל אבטחה עצמית.

בנות,  ממליצה להגיע עצמאית למקום אלא אם כן זה מישהו שהכרתם דרך חברים ואתן יודעות מי האדם. מקום ציבורי יותר מכבד ומאפשר שיחה לטובת היכרות.

5. לבוש – ליבשו את הבגדים שנוח לכם ואתם אוהבים את עצמכם בתוכם. הימנעו מבגדי אירועים למיניהם, הכי טבעי ומכובד שיש. את המחשופים הכבדים, תשמרו לפעם אחרת.

לקבלת המדריך החינמי לכתיבת כרטיס היכרויות אטרקטיבי

הכרטיס, שימשוך אלייך את בני הזוג המתאימים ביותר לך

בזמן הדייט

6. כבוד –הגיעו בזמן! הימנעו מלפזר את המבטים לעבר כל בחור/ה שעוברים לידכם וכך גם תשמרו על קשר עין. הרטיטו טלפונים ושימו אותם הרחק מכם, לא מכובד להתעסק ולענות לשיחות בזמן הדייט. יש משהו דחוף? ידעו את בן הזוג לפני והבטיחו שתענו רק לשיחה הזו.

7. נושאים לדבר עליהם ושתיקות – לא על האקסים! לא למה עזבו אתכם בעבר! הומור תמיד טוב רק שימו לב שבמידה ושזה מצחיק את הצד השני….

רצוי כן לדבר רגש,  הכוונה להיות אנושיים ואם משהו קשה/מעציב/מתסכל שתפו בזה. לא צריך להיבהל מכל שתיקה.

שואלים אותי לא פעם, על מה מדברים? דברו על נושאים שמעניינים אתכם, תחביבים ואם ממש אין לכם על מה, קראו עיתון של אותו היום ומצאו שם נושאים מעניינים.

8. תקשורת – הקשיבו לצד השני. הימנעו מלהיכנס באמצע המשפט ובטח לא לקטוע ולהכניס את עצמכם. למשל, הגבר מספר על אירוע שקרה לו בעבודה והיא מיד קופצת שבטח, שגם לה זה קרה והיא עשתה 123 …תתעניינו בצד השני וספרו גם על עצמכם. יש את אלו שעסוקים בלשאול שאלות ובונקרים לגבי עצמם ויש את ההפוכים להם שעסוקים בלדבר על עצמם ושוכחים להתעניין בבן הזוג. היו ערים לכמה זמן דיברתם רצוף ושתפו את בן הזוג בשיחה.

9. היו אתם עצמכם– הקשיבו לעצמכם ולמה שנכון לכם. היו אמיתיים!!! הימנעו מלנסות לעשות רושם ובכך להעצים ולהגזים בפרטים.

10. סקס בדייט ראשון– הגברים הם ציידים והנשים הן המלקטות… אני באופן אישי ממליצה שלא. לגברים יש את יצר הכיבוש וגבר שכובש מהר מידי מאבד את התשוקה והרצון מהר מידי. עשו מה שמרגיש לכם נכון.

שאלו את עצמכם מס' שאלות:

  • האם אני נענית לו כי אני מפחדת שלא ירצה אותי אם לא אזרום?
  • חשוב לי לרצות ? 
  • איך ארגיש אחרי? 

ובכל זאת זכרו! בכל כלל יש יוצא מן הכלל!

דילוג לתוכן